Bratari cu nume (update)

Nume1

Au fost, sunt si vor fi intotdeauna la moda: lantisoarele, dar mai ales bratarile cu nume. Partea buna: oricat de ciudat, neobisnuit sau rar ar fi numele tau, tot ai sa gasesti bratara potrivita. Culorile sunt la alegere.

UPDATE – pentru ca bratarile cu nume facute din lana ies foarte groase si nu tocmai finute, de acum le voi face din ata de mulina. Recomandarea mea este sa va limitati la 6 litere (sigur aveti un diminutiv, ceva :D), ca sa iasa frumos. In curand am sa postez si poze noi.

PRET – < 6 litere: 15 RON

> 6-10 litere: 20 RON

P.S.: Daca vrei sa adaugi o inimioara, o steluta, o spirala sau ceva asemanator + 2 RON

Pentru detalii si/sau oferte:

email bratari_ale_prieteniei@yahoo.com

sau comentariu la articol.

~ prin Anna pe 25 septembrie 2009.

7 Răspunsuri to “Bratari cu nume (update)”

  1. As fi interesat de 2 bratari personalizate cu nume….
    Te rog adauga`ma in lista … ID meu : maty_marosan

  2. ai bratari foarte frumose!si eu fac de ceva vreme si poate o sa vb odata>:D< :D:)

  3. Sii Ptrr 5 literee catii banii.`!??

  4. dami add yoo_aly_96 ptr k vreau o bratara cu nume plsss

  5. vrea si eu una!! … :)) …

  6. sweet dar ai putea sa faci si cu stefy…:D

  7. buna…vreau si eu 2 bratari…vreau una cu numele MADY si una cu numele CIPRY si p fiecare bratara vreau o inimioara…cat ar costa tot…si cum pot sa le cumpar….:*:*:*?

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 143 other followers

