Bratari la comanda (update)

Poate ca ti-ai dorit dintotdeauna sa ai o bratara cu . . . o masina rosie, cu un copacel, cu yin si yang sau cu orice altceva. Dar  poate ca ai renuntat de mult la idee pentru ca nu stiai cum ai sa faci tu rost de o bratara cu cine stie ce iti trece tie prin cap.

Acum e posibil !!!

Ideea mi-a dat-o o clienta care vroia o bratara cu cruci malteze. Si, desi nu aveam pe atunci nici cea mai vaga idee cum am sa o fac, am zis: de ce nu?! Pana la urma, dupa multe ore de schite si incercari, a iesit o mandrete de bratara😀. Asa ca de acum incolo, o noua oferta special pentru voi:

Bratari facute la comanda, cu orice model vreti voi. Pretul va fi stabilit in functie de dificultatea modelului (si de tipul de ata folosit)  intre 8 si 15 ron.

Pentru detalii si/sau comenzi:

e-mail   bratari_ale_prieteniei@yahoo.com

sau comentariu la articol

P.S.: Asa a iesit modelul cu cruci malteze😛 (update: chiar am incercat sa imi aminteasc cine mi-a facuta sa o comanda :)) )

Comanda1

~ de Anna pe 25 Septembrie 2009.

2 Răspunsuri to “Bratari la comanda (update)”

  1. scuzama am o intrebare: ai putea sa faci un tutorial al unui modele de noduri te rogggggg

  2. Pana acum ai facut o treaba minunata . Succes in continuare. Ps Avem Aceeasi pasiune:x

Lasă un răspuns

 
