Momentan reconstruim

Mergand pe strada saptamana trecuta, vazand toate Martisoarele kitschoase de la tarabe, mi-am amintit ca faceam si eu candva bratari. Mi-am zis ca nu ar strica sa reiau lucrul (cred ca am prea mult timp liber sau ceva :P) si iata-ma iarasi aici. Am descoperit cu incantare ca inca mai exista blogul, a durat ceva sa recapat accesul la adresa de mail si cu aceasta la blog (evident ca uitasem toate parolele), sa caut o noua mercerie (cea veche s-a desfiintat acum cativa ani), sa imi gasesc timp sa cumpar ata (am mai crescut si eu de acum 4 ani, am facultate si serviciu), dar am reusit. Speram sa pun totul pe roate inainte de Martisor, nu a mers asa de repede cum mi-am dorit, dar macar am reinceput si de data asta sunt hotarata sa nu renunt atat de repede. O sa updatez cat de curand vechile articole si o sa revin si cu modele noi.Imagine

~ de Anna pe 28 Februarie 2013.

Lasă un răspuns

 
